Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
27°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Kahramanmaraş | Kaledibi Mahallesindeki kaynak iyileştirme çalışmaları tamamlandı

Kaledibi Mahallesindeki kaynak iyileştirme çalışmaları tamamlandı

Kahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ) Genel Müdürlüğünce Türkoğlu İlçesi Kaledibi Mahallesinin içme suyu kaynağında iyileştirme çalışması yapılarak içme suyu koruma altına alındı.

Kahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ) Genel Müdürlüğünce Türkoğlu İlçesi Kaledibi Mahallesinin içme suyu kaynağında iyileştirme çalışması yapılarak içme suyu koruma altına alındı.

Kaledibi Mahallesindeki kaynak iyileştirme çalışmaları tamamlandı

Kahramanmaraş il genelinde sağlıklı ve kesintisiz içme suyu hizmeti verebilmek için Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör liderliğinde çalışmalarını sürdüren KASKİ Genel Müdürlüğü, Türkoğlu İlçesi Kaledibi Mahallesinin içme suyu kaynağının dış etkenlere karşı korunaksız hale gelmesi üzerine hazırladığı projeyi hayata geçirdi. İçme suyu kaynağında kapsamlı çalışma yürüten KASKİ Genel Müdürlüğü,  söz konusu yerde drenaj çalışması yaparak kaynaktaki suyu mevcut içme suyu tesisine bağladı. Böylece içme suyu her türlü kirletici dış unsurlara karşı korunarak mahalle halkının hizmetine sunuldu.

 

Çalışmaların tamamlanmasıyla mahallenin musluklarından yeniden sağlıklı ve kesintisiz su akmaya başladı.

 

Mahalle Muhtarı Ökkeş AY çalışmalarla ilgili şunları söyledi: ''Mahalle olarak içme suyu problemimiz vardı. Başvurumuzu yaptık. Hızlı bir şekilde programa alınarak çalışmalara başlanıldı. Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör Bey'e, Genel Müdürümüz Ahmet Bey'e ve ekibine emeklerinden ötürü teşekkürlerimi sunuyorum'' dedi

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız