Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Parçalı az bulutlu
30°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Yaşam | Kümbet Parkı değişimini tamamladı

Kümbet Parkı değişimini tamamladı

Dulkadiroğlu Belediyesi, park ve bahçelerde başlattığı dönüşüm çalışması kapsamında, Kümbet Necmettin Gevri Parkı'nda yaptığı yenileme çalışmalarını tamamlayarak parkı hizmete açtı.

Dulkadiroğlu Belediyesi, park ve bahçelerde başlattığı dönüşüm çalışması kapsamında, Kümbet Necmettin Gevri Parkı'nda yaptığı yenileme çalışmalarını tamamlayarak parkı hizmete açtı.

Kümbet Parkı değişimini tamamladı

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar, ilçedeki tüm parkların özenle elden geçirildiğinin altını çizdi. Asrın felaketi sonrasında park ve bahçelerin ihmal edildiğini dile getiren Başkan Akpınar, yoğun bir çalışmayla parkları olması gereken seviyeye getireceklerini söyledi.

Başkan Akpınar, konu ile ilgili yaptığı değerlendirmesinde şunları söyledi:  "Dulkadiroğlu ilçemizdeki parklar, yaşanan felaketin ardından maalesef ihmal edildi. Ancak, ekiplerimizle birlikte hummalı bir çalışma yürüterek parklarımızı yeniden halkımızın hizmetine sunuyoruz. Kümbet Necmettin Gevri Parkı, bu çalışmaların en güzel örneklerinden biri oldu. Modern oyun alanları, yeşil alanlar ve dinlenme yerleriyle parkımız, tüm vatandaşlarımız için keyifli bir mekan haline geldi." 

Başkan Akpınar, ilçedeki diğer park ve bahçelerde de benzer çalışmalar yapmaya devam edeceğini ve tüm parkları modern ve kullanışlı hale getirmeyi hedeflediğini duyurdu. Başkan Akpınar, vatandaşların bu mekanları daha aktif ve verimli bir şekilde kullanabilmeleri için ellerinden geleni yapacaklarını vurguladı.
 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız