Bakan Koca: “Bu aylarda klima kullanırken bazı önlemler almalıyız. Klimanın bulunduğu ortamda nem oranı yüzde 40 - yüzde50 civarında tutulmalı. Zaman zaman pencereler açılarak temiz havanın ortama girmesi sağlanmalı.
Ortam sıcaklığı mutlaka 22-24°C arasında olmalı. Çok sıcak günlerde dış ortamla klimalı ortam arasında 7-8 dereceden fazla ısı farkı oluşmamasına dikkat edilmeli. Bunların ihmal edilmesi sağlık sorunlarına yol açabilir.” dedi.