Bakan Ali Yerlikaya, Emniyet ve Jandarma Teşkilatlarından toplam 66 bin 92 personelin görevlendirildiğini duyurdu. Ayrıca, 1.063 radar, 290 Ortalama Hız İhlal Tespit Sistemi ve 318 EDS yol denetimlerinin yapılacağını belirtti.
Bakan Ali Yerlikaya, vatandaşlara trafikte dikkatli olmaları konusunda önemli uyarılarda bulundu:
Trafik kurallarına harfiyen uyulması,
Aşırı hızdan kaçınılması,
Emniyet kemeri takmanın ihmal edilmemesi,
Araç kullanırken cep telefonu kullanımından kaçınılması gerektiğini vurguladı.
Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:
"Tüm bu uyarılara uyalım ki: Yolun Sonu Bayram Olsun. Kurban Bayramımız mübarek olsun."
Bu tedbirler ve uyarılarla, İçişleri Bakanlığı, vatandaşların güvenli bir şekilde sevdiklerine kavuşmasını ve bayramı huzur içinde geçirmesini amaçlıyor.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 9 günlük Kurban Bayramı tatilinin başlamasıyla birlikte alınan trafik tedbirlerini açıkladı. Yerlikaya, binlerce vatandaşın sevdiklerine kavuşma heyecanını yaşadığını belirtirken, bayram süresince trafik güvenliğinin sağlanması için alınan önlemleri vurguladı.
CHP'li 3 il başkanı ve 3 eski il başkanı hakkında disiplin süreci başlatıldı
#Siyaset / 17 Haziran 2026
Kahramanmaraş sanayisinde hurda araç ve konteyner sorunu masaya yatırıldı
#Kahramanmaraş / 17 Haziran 2026
Yorumlar