Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
22°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Sanat | Ahşap Boyama Atölyesine yoğun ilgi

Ahşap Boyama Atölyesine yoğun ilgi

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Büyükşehir Belediyesi tarafından Kahramanmaraş’taki bir AVM’de düzenlenen Dekoratif Ahşap Boyama Atölyesi, katılımcıların beğenisini kazandı.

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla Büyükşehir Belediyesi tarafından Kahramanmaraş’taki bir AVM’de düzenlenen Dekoratif Ahşap Boyama Atölyesi, katılımcıların beğenisini kazandı.

Ahşap Boyama Atölyesine yoğun ilgi

Meslek Edindirme Kursları’nda düzenlediği eğitimlerle vatandaşların kişisel becerilerini geliştirmesine, yeni hobiler edinmesine ve kültürel kazanımlarını artırmalarına katkı sağlayan Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, bir AVM’de de birbirinden renkli ve eğlenceli atölyeleri vatandaşlarla buluşturmaya devam ediyor. 

Daha önce Anneler Günü ve Kadınlar Günü’nde; takı tasarım, ebru sanatı tekniği ve seramik boyama atölyelerini vatandaşlarla buluşturan Büyükşehir Belediyesi, şimdi de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’na özel Dekoratif Ahşap Boyama Atölyesi düzenledi. 

4 saat boyunca devam eden atölyeye vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Eğitmenler eşliğinde ahşap boyama sanatını öğrenen katılımcılar, etkinlikten duyduğu memnuniyeti belirterek Büyükşehir Belediyesi ve KAMEK eğitmenlerine teşekkür etti.

Güzel bir deneyim oldu

Dekoratif Ahşap Boyama Atölyesi katılımcılarından Serdar Çıtırı, “Bu güzel programa eşim ve çocuklarımla birlikte katıldık. Etkinlikten çok memnun kaldık. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi. 

Betül Çıtırı ise, “Ahşap boyama sanatını çok merak ediyordum ancak daha önce hiç deneme fırsatım olmamıştı. Benim için çok güzel bir deneyim oldu. Böyle güzel bir etkinliği bizlerle buluşturduğu için Büyükşehir Belediyesine teşekkür ediyorum” diye konuştu. 

Diğer bir katılımcı Durdu Mehmet Ateş, “Ailemle birlikte AVM’ye gezmeye gelmiştik. Bu güzel etkinlik ile karşılaştık. Çok eğlenceli ve verimli bir etkinlik oldu. Ev sahipliği için AVM’ye ve bu güzel etkinlik için Büyükşehir Belediyesine teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.
 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız