Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
32°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Sağlık | Bakan Koca: Onaylı Randevu Sistemi'nde ilk sonuçlar umut verici

Bakan Koca: Onaylı Randevu Sistemi'nde ilk sonuçlar umut verici

Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, İstanbul Çam ve Sakura Şehir Hastanesi'nde Onaylı Randevu Sistemi'nin değerlendirildiği bir toplantıya başkanlık etti. Toplantının ardından sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunan Bakan Koca, Onaylı Randevu Sistemi'nin başlangıç aşamasında elde edilen önemli sonuçları paylaştı.

Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, İstanbul Çam ve Sakura Şehir Hastanesi'nde Onaylı Randevu Sistemi'nin değerlendirildiği bir toplantıya başkanlık etti. Toplantının ardından sosyal medya hesabından açıklamalarda bulunan Bakan Koca, Onaylı Randevu Sistemi'nin başlangıç aşamasında elde edilen önemli sonuçları paylaştı.

Bakan Koca: Onaylı Randevu Sistemi'nde ilk sonuçlar umut verici

Bakan Koca, başhekimler ve eğitim ile klinik sorumlusu hekimlerle yapılan toplantıda, Onaylı Randevu döneminde şu ana kadar ulaşılan sonuçların değerlendirildiğini belirtti. "İstanbul'daki en büyük hastanemiz olan Çam ve Sakura Şehir Hastanesi'nde, Onaylı Randevu uygulamasının daha başlangıç aşamasında bile çok önemli sonuçlar ortaya koyduğu görülüyor" dedi.

Poliklinik kapasitesi artırıldı

Onaylı Randevu Sistemi'nin uygulandığı Çam ve Sakura Şehir Hastanesi'nde elde edilen ilk sonuçlar hakkında bilgi veren Bakan Koca, "Poliklinik kapasitemizi yüzde 50’nin üzerinde artırdık. Randevu taleplerinin yüzde 90’ına 24 saat içinde dönüş sağlayabilir aşamaya geldik. Birkaç branş dışında önemli sorun kalmadı" ifadelerini kullandı.

Bakan Koca, bu süreçte gösterilen çaba ve sorumluluk bilinci için hastane çalışanlarına, hekimlere ve hastane yönetimine teşekkür etti. Ayrıca, Onaylı Randevu uygulamasına hızla uyum sağlayan hastalara da teşekkürlerini iletti. "Bu süreçte, randevulu hasta kabul kapasitesini yüzde 50’den fazla artırma başarısını gösteren hastane çalışanlarımıza, hekimlerimize ve hastane yönetimine teşekkür ederim. Onaylı Randevu uygulamasına hızla intibak eden hastalarımıza ayrıca teşekkür ediyorum" dedi.

Bakan Koca, Onaylı Randevu Sistemi'nin sağlık hizmetlerinin daha verimli hale getirilmesinde önemli bir adım olduğunu vurguladı ve sistemin daha geniş bir uygulama alanı bulacağını belirtti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız