Doğa Koruma ve Milli Parklar Bölge Müdürlüğü tarafından yetiştirilen 2 bin kınalı kekliği Nurhak Dağında doğaya bırakıldı.
Nurhak İlçe Kaymakamı Cihat Koç, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda: “Doğa Koruma ve Milli Parklar bölge müdürlüğümüzün yetiştirdiği 2000 kınalı kekliği Nurhak Dağına emanet ettik” ifadelerine yer verdi.