Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
18°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Kahramanmaraş | Kahramanmaraş'ta şeker pancarı alımına başlandı!

Kahramanmaraş'ta şeker pancarı alımına başlandı!

Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesindeki Mutlucan Şeker Fabrikası'nda pancar alımına başlandı.

Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesindeki Mutlucan Şeker Fabrikası'nda pancar alımına başlandı.

Kahramanmaraş'ta şeker pancarı alımına başlandı!

Elbistan Ziraat Odası Başkanı Mehmet Ali Bulut, fabrikada alım kampanyasının başlamasına ilişkin düzenlenen törende, pancar üreticisinin geçen yıl önemli sıkıntılarla karşı karşıya kaldığını, bu sezonun ise sorunsuz bir şekilde geçeceğine inandıklarını söyledi.

 

Çiftçilere başarı dileyen Bulut, "Geçen yıl karın erken yağması da pancar üreticisini zor durumda bırakmıştı. Bu yıl yapılan çalışmalar ise bizleri ümitlendirdi. Biz bu fabrikayı daha yükseklere çıkaracağız. Bundan sonraki yıllarda ekimimizi artıracağız. Yeni sezonun herkese hayırlı olmasını diliyorum." dedi.

 

Firmanın yönetim kurulu üyesi Muzaffer Mutlu da sorunsuz bir üretim için bütün tedbirleri aldıklarını belirterek, bu yıl alınması planlanan pancar miktarının 300 bin ton olduğunu, bunun karşılığında 40 bin ton şeker, 12 bin ton melas ve 60 bin ton küspe üretilmesinin hedeflendiğini aktardı.

 

 

Pancar üreticilerinden Ahmet Hilal ile Mehmet Havan da dönemin sorunsuz şekilde geçeceğini düşündüklerini belirtti.

 

Konuşmaların ardından yeni dönem için kurdele kesildi.

 

Programda, ilk pancarları teslim edilen çiftçilere altın hediye edildi.

 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız