Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
35°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Kahramanmaraş | Kahramanmaraş’ta öğrencilerin mezuniyet coşkusu

Kahramanmaraş’ta öğrencilerin mezuniyet coşkusu

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Afşin Sağlık Yüksekokulunda (SYO) 47 öğrenci mezuniyet sevincini yaşadı.

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Afşin Sağlık Yüksekokulunda (SYO) 47 öğrenci mezuniyet sevincini yaşadı.

Kahramanmaraş’ta öğrencilerin mezuniyet coşkusu

KSÜ Afşin Aşık Mahzuni Şerif Yerleşkesinde gerçekleştirilen mezuniyet törenine Rektör Prof. Dr. Alptekin Yasım, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. İrfan Ersin Akıncı ve Prof. Dr. Nuri Kahveci, Afşin Belediye Başkanı Koray Kıraç, Afşin ilçe protokolü, Afşin SYO Müdürü Doç. Dr. Mustafa Çeşme, Afşin MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Nurettin Koca, akademisyenler, öğrenciler ile aileleri katıldı.

Saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasıyla başlayan mezuniyet töreninin açılış konuşmasını gerçekleştiren Rektör Prof. Dr. Alptekin Yasım, “Kıymetli aileler, onlara emek veren öğretim elemanı arkadaşlar ve değerli misafirler, Afşin SYO mezuniyet törenine hoş geldiniz. İnsan yaşamında hastalıklar karşısında onu tedavi ederek hayatına dokunan ilk meslek grubu sağlık sisteminin olmazsa olmazı siz değerli hemşirelerimizsiniz. Burada aldığınız teorik ve pratik eğitimlerin sizlere meslek hayatınızda önemli katkıları olacak. Gerek özel sektörde gerekse kamuda sağlık ordusunun önemli bir neferi sayılacaksınız.

Mesleğinizin en önemli şiarı sevgi ve merhamettir.  Hastalarla kurmuş olduğunuz bu bağ yaşanması muhtemel birçok problemin önüne geçecek. Aynı zamanda sağlık hizmetlerinin sunumunda da vatandaşlarımızın memnuniyetini sağlayacak. Bu duygularla mezuniyetiniz hayırlı olsun diyerek hayatınızda başarılar dilerim.” dedi.

Hemşirelik Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Seven ise yapmış olduğu konuşmada “Bu mutlu günde sizlerle beraber olmanın heyecanıyla herkesi selamlıyorum. Asrın felaketinde kaybettiğimiz öğrencilerimize rahmet diliyorum. İlk mezunlarını 2020 yılında veren Afşin Sağlık Yüksekokulu 2020 yılından bu yana 183 öğrenciyi mezun etti. Bugün ise 47 hemşiremizi sağlık sektörüne katacağız.” ifadelerine yer verdi.


Açılış konuşmalarının ardından dereceye giren öğrencilere plaketleri protokol üyeleri tarafından verildi. Mezuniyet töreni öğrenci mezuniyet andının okunması ve slayt gösterisinin ardından, mezun öğrencilerin kep atması ve toplu fotoğraf çekimi ile son buldu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız