İçişleri Bakan Yardımcısı Münir Karaloğlu başkanlığında Vali Mükerrem Ünlüer, AFAD Başkanı Vali Okay Memiş ve yetkililerle birlikte 6 Şubat depreminin merkez üssü Kahramanmaraş’ta iyileştirme çalışmaları üzerine AFAD Başkanlığında değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda, Kahramanmaraş’ta hayat normale dönünceye kadar ihya ve inşa çalışmalarına durmadan, duraksamadan çalışmaya devam edileceği belirtildi.