Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
22°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Kahramanmaraş | Kahramanmaraş’ta 19 Mayıs coşkuyla kutlandı

Kahramanmaraş’ta 19 Mayıs coşkuyla kutlandı

19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı, Kahramanmaraş’ta düzenlenen çeşitli programlarla kutlandı.

19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı, Kahramanmaraş’ta düzenlenen çeşitli programlarla kutlandı.

Kahramanmaraş’ta 19 Mayıs coşkuyla kutlandı

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları çeşitli etkinlik ve gösterilerle devam ediyor. 

Bu kapsamda Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi’nde “Türkiye’nin Gücü Gençliği” programı düzenlendi. 

Vali Mükerrem Ünlüer, Kahramanmaraş Milletvekili Ömer Oruç Bilal Debgici, Garnizon Komutanı Emin Mehmet Terzioğlu, Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, kaymakamlar, ilçe belediye başkanları, kurum amirleri ve vatandaşların katılımıyla gerçekleştirilen programda genç sporcular, sergiledikleri gösterilerle katılımcılardan yoğun alkış aldı.

Şehrimizi gençlerimizle birlikte ayağa kaldıracağız

Kutlama programının ardından değerlendirmelerde bulunan Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlamalarımız devam ediyor. Bu kapsamda Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi’nde düzenlenen programda genç sporcularımızın gösterilerini izledik. Gerçekten gençlerimiz çok güzel gösteriler sergiledi. Onlarla bir kez daha gurur duyduk. Gençlerimizin enerjisi bizlere de güç veriyor. Onlar bizim şehrimizin ve ülkemizin geleceği, aydınlık yarınlarımızın teminatı. İnşallah şehrimizi gençlerimizle birlikte tekrar ayağa kaldıracağız. Tüm milletimizin Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutluyor, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm Milli Mücadele kahramanlarımızı ve bu mukaddes topraklar için canını feda eden şehitlerimizi bir kez daha saygı ve minnetle anıyoruz” ifadelerini kullandı.
 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız