Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
32°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Kahramanmaraş | Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar’dan Kurban Bayramı mesajı

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar’dan Kurban Bayramı mesajı

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar, Kurban Bayramı dolayısıyla mesai yayınladı.

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar, Kurban Bayramı dolayısıyla mesai yayınladı.

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar’dan Kurban Bayramı mesajı

Mesajında birlik ve beraberlik vurgusu yapan Başkan Akpınar, Kurban ibadetinin faziletine vurgu yaptı. 

Kurban Bayramı'nın manevi anlamını ve toplumsal değerlerini vurgulayan Başkan Akpınar, bayramın birlik ve beraberlik içerisinde geçmesini temenni ederek şunları söyledi:  “Kurban Bayramı'nın manevi huzurunu ve bereketini hep birlikte yaşamanın sevinci içerisindeyiz. 

Bu mübarek bayram, paylaşmanın, dayanışmanın ve kardeşliğin en güzel örneklerini sergilediğimiz özel günlerdendir. Kurban ibadeti, Allah’a yakınlaşmanın, O’nun rızasını kazanmanın bir vesilesidir. Kurbanlarımızın makbul, dualarımızın kabul olmasını Yüce Mevla’dan niyaz ederim. 

Kurban Bayramı vesilesiyle, asrın felaketinde hayatını kaybeden şehitlerimiz başta olmak üzere, tüm şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyorum.  

Tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyor, bayramın ülkemize, milletimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve mutluluk getirmesini temenni ediyorum. Bayramın, ailelerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir şekilde geçmesini temenni ediyor, büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öpüyorum.” 
 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız