Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
27°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Kahramanmaraş | Çevre koruma ve kontrol müdürlüğü ekipleri 7/24 sahada

Çevre koruma ve kontrol müdürlüğü ekipleri 7/24 sahada

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar, Kurban Bayramı süresince çalışmalarını yoğunlaştıran ve gece gündüz demeden büyük bir özveriyle çalışan Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekiplerine teşekkür etti. Başkan Akpınar, gece yarısı ekipleri şantiye alanında ziyaret ederek çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar, Kurban Bayramı süresince çalışmalarını yoğunlaştıran ve gece gündüz demeden büyük bir özveriyle çalışan Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekiplerine teşekkür etti. Başkan Akpınar, gece yarısı ekipleri şantiye alanında ziyaret ederek çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Çevre koruma ve kontrol müdürlüğü ekipleri 7/24 sahada

Dulkadiroğlu Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ekipleri, Kurban Bayramı boyunca çalışmalarını gece gündüz sürdürdü. Vatandaşların temiz ve huzurlu bir bayram geçirmesi adına 24 saat esaslı çalışan ekipler, yaşanan olumsuzluklara anında müdahale etti.

Bu çalışmaları yakından takip eden Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar, sahada bizzat incelemelerde bulunarak ekiplerin çalışmalarını yerinde gözlemledi. Ziyareti sırasında ekiplerle tek tek sohbet eden ve onların taleplerini dinleyen Başkan Akpınar, gösterdikleri fedakarlık ve özveri dolayısıyla teşekkür etti.

Başkan Akpınar, yaptığı açıklamada, Kurban Bayramı gibi önemli günlerde şehir temizliğinin ve çevre düzeninin korunmasının büyük bir hassasiyet gerektirdiğini vurguladı. “Bayramın huzur ve mutluluk içinde geçmesi için gece gündüz demeden çalışan tüm ekip arkadaşlarıma minnettarım. Onların bu gayreti sayesinde halkımız temiz ve düzenli bir çevrede bayramlarını kutlayabiliyor. Bizler de belediye olarak bu yoğun çalışmaları desteklemeye ve gereken tüm imkânları sağlamaya devam edeceğiz” dedi.
 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız