Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
28°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Kahramanmaraş | Başkan Toptaş, LGS’ye girecek öğrencilere başarılar diledi

Başkan Toptaş, LGS’ye girecek öğrencilere başarılar diledi

2 Haziran Pazar günü gerçekleştirilecek olan Liseye Geçiş Sınavı (LGS) dolayısıyla mesaj yayımlayan Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, öğrencilere başarılar diledi. Başkan Toptaş, “Onikişubat Belediyesi olarak bir üst öğrenime geçecek öğrencilerimizin hedeflerine ilerlemeleri için ihtiyaç duydukları destekleri onlarla buluşturmaya devam...

2 Haziran Pazar günü gerçekleştirilecek olan Liseye Geçiş Sınavı (LGS) dolayısıyla mesaj yayımlayan Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, öğrencilere başarılar diledi. Başkan Toptaş, “Onikişubat Belediyesi olarak bir üst öğrenime geçecek öğrencilerimizin hedeflerine ilerlemeleri için ihtiyaç duydukları destekleri onlarla buluşturmaya devam...

Başkan Toptaş, LGS’ye girecek öğrencilere başarılar diledi

Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, 2 Haziran Pazar günü gerçekleştirilecek olan Liseye Geçiş Sınavı (LGS) dolayısıyla mesaj yayımladı. 

Mesajında Onikişubat ilçesinde sınava girecek 8 binden fazla öğrenci başta olmak üzere Kahramanmaraş ve Türkiye’deki 1 milyon 38 binden fazla öğrenciye başarılar dileyen Başkan Toptaş, belediye olarak tüm öğrencilerin sınava rahat ve sorunsuz bir şekilde girebilmeleri için üzerlerine düşen gerekli tüm tedbirleri aldıklarını söyledi.

Öğrencilere sınavla ilgili tavsiye ve nasihatlerde bulunan Başkan Toptaş, “Pazar günü yapılacak olan Liseye Geçiş Sınavı (LGS)’na girerek bir üst öğrenime geçecek olan öğrencilerimize şimdiden üstün başarılar diliyorum. İnanıyoruz ki öğrencilerimiz uzun bir süredir hazırlandıkları bu sınavı en güzel şekilde geçerek hayalini kurdukları liselere yerleşecekler. Öğrencilerimizin sınavda iyi bir başarı elde etmesi de kuşkusuz en büyük dileğimizdir. Bu anlamda sınava girecek olan öğrencilerimizin konsantrasyonlarının dağılmaması için, sınav öncesi ve sınavın bitimine kadar geçen süre zarfında sessizlik için gereken hassasiyet ve duyarlılığın göstermesini önemle rica ediyoruz. Değerli velilerimize de bir söz söyleyecek olursak, evlatlarımızın gireceği sınavda sonuç ne olursa olsun onlara destek olmayı sürdürelim. Bu vesile ile sınava girecek bütün öğrencilerimize başarı ve zihin açıklığı diliyorum.” Dedi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız