Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
25°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Kahramanmaraş | Başkan Toptaş, 1 Mayıs da Çevre Koruma emekçileriyle buluştu

Başkan Toptaş, 1 Mayıs da Çevre Koruma emekçileriyle buluştu

Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla belediye personeliyle bir araya geldi. Onikişubat Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü Şantiyesinde personelin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü tebrik eden Başkan Toptaş, “Onikişubat’ımızın daha temiz olması için gece gündüz demeden hakikaten çok yoğun...

Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla belediye personeliyle bir araya geldi. Onikişubat Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü Şantiyesinde personelin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü tebrik eden Başkan Toptaş, “Onikişubat’ımızın daha temiz olması için gece gündüz demeden hakikaten çok yoğun...

Başkan Toptaş, 1 Mayıs da Çevre Koruma emekçileriyle buluştu

Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla belediye personeliyle bir araya geldi. Onikişubat Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü Şantiyesinde personelin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü tebrik eden Başkan Toptaş, “Onikişubat’ımızın daha temiz olması için gece gündüz demeden hakikaten çok yoğun bir şekilde çalışan kardeşlerimiz belediyemizin lokomotifleri diyebiliriz” dedi.

Göreve geldiği ilk günden itibaren sıcakkanlı duruşu ve mütevazi kişiliğiyle personelin takdirini kazanan Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nde de farkını gösterdi.

Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü’nde görev yapan işçilerin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü tebrik etmek amacıyla organize edilen programa giderken, mesaide olan personeli gören ve aracından inerek sohbet eden Hanifi Toptaş, tavrıyla gönülleri bir kez daha kazandı.

Görevinin başında olan personelinin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü tebrik eden Başkan Toptaş, kafedeki gençleri de ziyaret hal ve hatırlarını sordu. 

Başkan Toptaş akabinde ise Onikişubat Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü Şantiyesi’ne geçerek personellerle buluştu.


500 bini aşkın hemşerimize personelimizle hizmet ediyoruz

Personelin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü tebrik eden Başkan Hanifi Toptaş, tüm çalışanlarla birlik ve beraberlik içerisinde Onikişubat’a ve Kahramanmaraş’a hizmet ettiklerini vurgulayarak şunları söyledi, “Öncelikle tabii toplumumuzun her kesiminde yoğun bir şekilde mücadele veren, bilek gücüyle, alın teriyle çalışan tüm işçi kardeşlerimizin, tüm hemşerilerimizin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutluyorum. Bugün 1 Mayıs, bu vesileyle de mesai arkadaşlarımızı, özellikle de sahada çalışan, Onikişubat’ımızın güzelleşmesinde emeği olan işçi kardeşlerimizle birlik ve beraberlik içerisinde güzel bir gün geçirelim, onların bayramına eşlik edelim istedik. Bu kapsamda da Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğümüzdeki mesai arkadaşlarımızla birlikte olduk. Çünkü biz onlarla birlikte 500 bini üzerinde hemşerimize hizmet ediyoruz. Bu açıdan tabii onlar hakikaten belediyemizin lokomotifleri diyebiliriz. Şehrimizin, ilçemizin, daha temiz olması için gece gündüz demeden hakikaten çok yoğun bir şekilde çalışan kardeşlerimiz. Onların da bugün burada bayramlarını kutladık. İnşallah birazdan da istek ve taleplerini kendileriyle istişare edeceğiz. Bu vesileyle tüm işçi kardeşlerimizin, tüm emekçi kardeşlerimizin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü en kalbi duygularımla kutluyorum.”  Dedi.

Personellerle tek tek selamlaşan Başkan Toptaş, talep ve sorunlarını da dinledi.
 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız