Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
32°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Kahramanmaraş | Başkan Görgel, “Yolun sonu bayram olsun”

Başkan Görgel, “Yolun sonu bayram olsun”

Kurban Bayramı’nın ilk günü trafik denetim noktalarını ziyaret eden Başkan Görgel, ‘Tüm vatandaşlarımızdan trafik kurallarına uymalarını istirham ediyorum. Bu bayramda herhangi bir acı yaşamayalım. Yolun sonu bayram olsun.’ dedi.

Kurban Bayramı’nın ilk günü trafik denetim noktalarını ziyaret eden Başkan Görgel, ‘Tüm vatandaşlarımızdan trafik kurallarına uymalarını istirham ediyorum. Bu bayramda herhangi bir acı yaşamayalım. Yolun sonu bayram olsun.’ dedi.

Başkan Görgel, “Yolun sonu bayram olsun”

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, Kurban Bayramı’nın ilk gününde şehrin giriş çıkışlarında oluşturulan trafik denetim noktalarını ziyaret ederek kolluk kuvvetleri ile bir araya geldi.

Vali Mükerrem Ünlüer ve İl Emniyet Müdürü Nurettin Gökduman’ın da yer aldığı ziyaretlerde, görev başındaki personellerin Kurban Bayramı’nı tebrik eden Başkan Görgel, bir süre de trafik kontrollerine eşlik etti. 

Yolculuğa çıkan vatandaşlarla sohbet eden ve hayırlı yolculuklar dileklerini ileten Başkan Görgel, trafik kurallarına dikkat etmeleri noktasında da vatandaşlara ricada bulundu.

Bu bayramda bir acı yaşamayalım

Trafik denetimlerinin ardından programa ilişkin değerlendirmelerde bulunan Başkan Fırat Görgel, “‘Yolun Sonu Bayram Olsun’ mottosuyla Sayın Valimiz ve Emniyet Müdürümüz ile birlikte trafik denetimlerine eşlik ettik. Yolculuğa çıkan hemşehrilerimizden trafik kurallarına uymaları noktasında ricada bulunduk. Bayramda yola çıkacak hemşehrilerimize buradan bir kez daha çağrıda bulunmak istiyorum. Tüm vatandaşlarımızdan trafik kurallarına uymalarını istirham ediyorum. Bu bayramda herhangi bir acı yaşamayalım. Yolun sonu bayram olsun inşallah. Bu vesileyle tüm hemşehrilerimizin Kurban Bayramı’nı tebrik ediyor, bayramın; şehrimize, aziz milletimize ve tüm İslam Âlemine hayırlar getirmesini diliyorum” cümlelerini kaydetti.
 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız