Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
27°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Kahramanmaraş | 3. Sınıf öğrencisi Baykut, okulunu özledi şiir yazdı!

3. Sınıf öğrencisi Baykut, okulunu özledi şiir yazdı!

Tüm Dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs (Kovid 19) Türkiye’yi de olumsuz etkiledi. Hükümet birçok alanda ciddi tedbirler alarak zorunlu olmadıkça sokağa çıkılmaması gerektiğini vurgulamaya devam ediyor.

Tüm Dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs (Kovid 19) Türkiye’yi de olumsuz etkiledi. Hükümet birçok alanda ciddi tedbirler alarak zorunlu olmadıkça sokağa çıkılmaması gerektiğini vurgulamaya devam ediyor.

3. Sınıf öğrencisi Baykut, okulunu özledi şiir yazdı!

Eğitim alanında da önlemler alan Milli Eğitim Bakanlığı, Kovid-19 kapsamında 16 Mart 2020 tarihi itibari ile eğitime 2 hafta ara verildiğini açıklamıştı.

 

Eba TV ile evde eğitim sistemi de 23 Mart Pazartesi itibari ile başladı. Ancak birçok öğrenci tıpkı Esila Defne Baykut gibi hem okulunu hem öğretmenlerini hem de arkadaşlarını özlediklerini dile getirdi.

 

Kahramanmaraş Hasan Balcı İlkokulu 3. Sınıf öğrencisi Esila Defne Baykut, yazdığı şiirle duygularını ve özlemini kâğıda döktü.

 

İşte Baykut’un yazdığı o şiir:

 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız