Eğitim alanında da önlemler alan Milli Eğitim Bakanlığı, Kovid-19 kapsamında 16 Mart 2020 tarihi itibari ile eğitime 2 hafta ara verildiğini açıklamıştı.
Eba TV ile evde eğitim sistemi de 23 Mart Pazartesi itibari ile başladı. Ancak birçok öğrenci tıpkı Esila Defne Baykut gibi hem okulunu hem öğretmenlerini hem de arkadaşlarını özlediklerini dile getirdi.
Kahramanmaraş Hasan Balcı İlkokulu 3. Sınıf öğrencisi Esila Defne Baykut, yazdığı şiirle duygularını ve özlemini kâğıda döktü.
İşte Baykut’un yazdığı o şiir:
