Kahramanmaraş Haberleri
Kahramanmaraş
Açık
22°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Gazetecin | Asayiş | Dulkadiroğlu’nda zabıta ekipleri denetim yaptı

Dulkadiroğlu’nda zabıta ekipleri denetim yaptı

Dulkadiroğlu Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, vatandaşların sağlıklı ve güvenli alışveriş yapabilmelerini sağlamak amacıyla denetimlerini sürdürüyor. Zabıta Müdürlüğü'ne bağlı denetim ekipleri, marketlerde fiyat etiketi ve ürünlerin son tüketim tarihi kontrollerini gerçekleştirdi.

Dulkadiroğlu Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, vatandaşların sağlıklı ve güvenli alışveriş yapabilmelerini sağlamak amacıyla denetimlerini sürdürüyor. Zabıta Müdürlüğü'ne bağlı denetim ekipleri, marketlerde fiyat etiketi ve ürünlerin son tüketim tarihi kontrollerini gerçekleştirdi.

Dulkadiroğlu’nda zabıta ekipleri denetim yaptı

Ekipler, marketlerde yaptıkları incelemelerde, ürünlerin fiyat etiketlerinin mevzuata uygun olup olmadığını ve son tüketim tarihlerinin geçmiş ürünlerin raflardan kaldırılıp kaldırılmadığını denetledi. Yapılan kontrollerde mevzuata aykırı davranan işletmelere gerekli uyarılar yapıldı.

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar, "Vatandaşlarımızın sağlıklı ve güvenilir gıda tüketebilmesi için denetimlerimizi aralıksız sürdürüyoruz. Bu kapsamda, zabıta ekiplerimiz marketlerde fiyat etiketi ve son tüketim tarihi kontrollerini titizlikle yapmaktadır. Amacımız, vatandaşlarımızın alışverişlerinde herhangi bir sorun yaşamamaları ve güvenle alışveriş yapabilmeleridir" dedi.

Zabıta Müdürlüğü ekipleri, denetimlerin artarak devam edeceğini belirterek, vatandaşların da karşılaştıkları olumsuz durumları belediyeye bildirmeleri çağrısında bulundu.
 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız